czwartek, 12 lipca 2012

Twórczy tydzień :)

Troszkę uzbierało się przez ostatni tydzień, był dość pracowity jeśli chodzi o robótki :D
A więc prezentujmy:



Bransoletka okrągła wypełniona rurką dla usztywnienia haftu koralikowego, wklejona w końcówki o kolorze srebrnym. Koraliki chińskie ABC w rozmiarze ok 3mm oczywiście ręcznie przebierane ponieważ są strasznie krzywe. Długa, ma około 20cm.



Kolejne dzieło to kolczyki - szklane kaboszony w kolorze błękitu "ubrane" w plecionkę z koralików Toho 11o PF Galvanized aluminium, zawieszone na biglach antyalergicznych.




Kolejne kolczyki to kulki w kolorze oliwkowym bead balls z koralików Toho 8o Silver-lined Olivine zawieszone na biglach rybkach.



Ostatnie, bardzo letnie kolczyki rozgwiazdy wykonane z mieszanki chińskich koralików w dwóch rozmiarach.



To wszystko na dziś, do następnego :)

7 komentarzy:

  1. bardzo interesujące kolory i świetne wykonanie! oliwkowe kulki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu mam zamiar wziąć się za zrobienie bransoletki dokładnie takiej jak zrobiłaś pierwszą. Zakupiłam właśnie takie same koraliki i pozostałe materiały.... Jednak już mnie ubiegłaś. W ogóle cudowne rzeczy tworzysz :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Jako, że nie potrafię szydełkować to wszystko wykonuję igłą, tak samo bransoletki :)

      Usuń
  3. Poważnie?? Właśnie kombinuję jak zrobić taka bransoletkę ale nie na szydełku, bo to dla mnie czarna magia, i opracowałam pomysł tylko muszę go wykonać. Ciekawe czy na ten sam pomysł wpadłyśmy ehhe :)Rzeczy na Twoim blogu sa cudowne ciągle patrzę na nie bo tak mi się podobają :)
    Dziękuję za odwiedziny i nazwanie mojej "ćmy" (a raczej motyla nocnego)w końcu wiem jak się nazywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace.Na pewno wymagają dużej cierpliwości:)
    Dziękuję za odwiedziny i udział w moim Candy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te z niebieskim oczkiem skradły moje serce!!! piękności !!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń