sobota, 26 maja 2012

Złote kropeczki

Jak już wcześniej pisałam, nie jest łatwo znaleźć czas na dodawanie kolejnych postów choć nie raz by się chciało.
Dziś przyszedł czas na nadrobienie zaległości choć inne zadania gonią. Zacznę od mojej pierwszej koralikowo- szydełkowej pracy, chociaż nie do końca. Od kiedy zobaczyłam kurs koralikowej weraph na sznury szydełkowo-koralikowe zapragnęłam się tego nauczyć, nie było to jednak łatwe bo jak dla mnie szydełko gryzie i mam do niego jakąś niechęć. Pomyślałam jednak, że może spróbuję wykoralikować kulki no i igła okazała się wspaniałą towarzyszką  i jest idealna dla mnie. Tak oto metodą prób i błędów opracowałam sznury igłowo-koralikowe :D.
Powstał komplet: bransoletka, naszyjnik i kolczyki ze zmodyfikowanego wzoru, wszystko z koralików Toho Opaque Jet 8o i 15o oraz Permanent Finish - Galvanized Starlight 8o i kryształków bicone Jet 6mm



Wszystkie dodatki takie jak zapięcia, bigle i końcówki są pozłacane.
Sznury wyszły dość grube z racji użytego rozmiaru koralików ale właścicielka jest zadowolona z efektu =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz